Orzechowiec

Autor: Alicja Żywczak, 1 maja 2010, 10:00 powrót do artykułu »

Komentarze:

  1. sylwia (Gość) 3 kwietnia 2012, 12:57

    w 2 balszkach osobno tak? i potem je przekładamy ?? ? dobzre cie rozumiem ?? ? :)

  2. sylwia (Gość) 3 kwietnia 2012, 13:01

    w 2 blaszkach tak?

  3. Alicja Żywczak 4 kwietnia 2012, 11:03

    Jeśli masz dwie blaszki tej samej wielkości to możesz piec oba jednocześnie. Jeśli nie, to najpierw musisz upiec jeden placek, a potem drugi z orzechami.

  4. andzia (Gość) 6 kwietnia 2012, 14:43

    Własnie robie te ciasto,za jakies 10 minut okaze sie co mi wyszło,pierwszy placek ok teraz piecze sie drugi z orzechami ;)

  5. andzia (Gość) 6 kwietnia 2012, 14:57

    Chyba troszke za bardzo orzechy mi sie przy piekły,zobaczymy jak połacze wszystko w całość,tylko zastanawiam sie jak przełożyc ciasto z orzechami na mase budyniową ;) )

  6. andzia (Gość) 6 kwietnia 2012, 17:19

    Wszystko wyszło idealnie,poprostu ciasto zaj....te,polecam super!!!!!!!!!!!!!! Bardzo smaczne.

  7. Karol (Gość) 7 kwietnia 2012, 13:41

    to ciasto z dziecinstwa a teraz postanowilem je sam zrobic....wyszlo przepyszne ;-)

  8. Karol (Gość) 7 kwietnia 2012, 13:44

    zapomnialem dodac ze zamiast kremu, przelozylem je jablkami smazonymi i zageszczonymi kislem cytrynowym :) ))

  9. ola (Gość) 25 maja 2012, 13:46

    pyszne to ciacho wlasnie biore sie do pieczenia juz 2 raz pozdrawiam...

  10. renata (Gość) 27 września 2012, 20:02

    cierpliwości !! gdzie jesteś ??

  11. natuska24 22 października 2012, 16:49

    czy ciasto po upieczenie musi jakis czas polezec? bo czytalam ze takie ciasto z orzechami jest twarde i musi conajmniej tydzien lezec zeby zmiekl. pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

  12. Alicja Żywczak 24 października 2012, 16:29

    Tak, ciasto im dużej leży tym jest bardziej miękkie (o ile wcześniej nie zostanie zjedzone :) )

  13. natuska24 26 października 2012, 18:07

    wlasnie upieklam te ciasto no i stwierdzam ze jest bardzo twarde. czy jesli bedzie troszke lezalo to napewno zmieknie? prrosze o odpowiedz :)

  14. Alicja Żywczak 27 października 2012, 10:20

    ciasta zmiękną - najlepsze na 3 dzień

  15. natuska24 27 października 2012, 13:03

    a prosze mi powiedziec ile najdluzej moze lezec takie ciasto? oczywiscie bez kremu? czy jesli zostawialabym te ciasto z orzechami na miesiac to byloby potem dobre?

  16. Gosia (Gość) 27 listopada 2012, 12:37

    Jutro biore sie do pieczenia tego ciasta :) Wyglada bardzo apetycznie. Jest troche podobne do "Pani Walewska". Pozdrawiam.

  17. ewka (Gość) 4 grudnia 2012, 13:47

    pycha

  18. Ula (Gość) 17 grudnia 2012, 12:59

    dzien dobry alu

  19. Alicja Żywczak 17 grudnia 2012, 14:28

    Dzień dobry dla Uli :)

  20. lindzia (Gość) 31 grudnia 2012, 12:03

    Ciasto bardzo dobre, najlepiej zrobić dzień lub dwa przed podaniem żeby zmiękło.

  21. Agata (Gość) 23 stycznia 2013, 11:15

    Czy łyżeczka mleka może nie być płaska ?? śmieszne trochę

  22. Magda_DR1 6 listopada 2016, 14:21

    pyszne,super przepis