Witaj na Forum kulinarnym Przepisy.NET

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Jaki ekspress do kawy najlepszy?

Zgłoś nadużycie #11 25 sierpnia 2016, 17:59

HABIBI Lepię pierogi
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
Ja od ok.7 lat mam ekspres ciśnieniowy Bosch TCA 5201 benvenuto classic piano i żadnej awarii nie miał dotychczas. Ja piję 2-3 kawy dziennie, więc uruchamiany jest praktycznie co kilka godzin. Jestem bardzo zadowolona! Ma wbudowany młynek i kawę mieli na porcje - jedną przed każdym zaparzeniem. Ma regulowaną grubość mielenia, ilość wody i moc kawy. Nie myślę nawet o innym... a już tym bardziej o wynalazkach na kapsułki, gdzie kawa smakuje jak zrobiona z rozpuszczalnej, a piłam firmową Jacobs.
Poniżej link do filmiku i fajnie opisanego ekspresu, choć w obcym języku, to myślę, że będzie to zrozumiałe.
https://www.youtube.com/watch?v=1TZ593CpcFg

Zgłoś nadużycie #12 17 listopada 2016, 12:16

MichMal2 Stoję na zmywaku
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 1 Podziękowania: 0
Użytkuje od paru lat ekspres do kawy marki jura https://decofire.pl/ekspresy-do-kawy-jura-nivona/ekspresy-do-kawy-jura/ekspresy-... i jestem bardzo zadowolony. Posiada fajny kolorowy wyświetlacz, fajnie wygląda, a kawa zarówno biała jak i czarna smakuje wyśmienicie dzięki automatycznemu systemowi filtracji wody :) Poza tym fajnie wygląda i jest bardzo prosty w obsłudze. Jak coś to polecam :)

Zgłoś nadużycie #13 8 grudnia 2016, 13:03

xawerry277 Stoję na zmywaku
Rejestracja: Gru, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
No ja też go mam i cały czas mi śmiga.

Zgłoś nadużycie #14 13 grudnia 2016, 11:25

melka Stoję na zmywaku
Rejestracja: Paź, 2016 Posty: 8 Podziękowania: 0
Ja mam ekspres kapsułkowy Piccolo i przyznam, że sprawdza się całkiem nieźle, ale nie ma jakichś wielkich rewelacji.

Zgłoś nadużycie #15 13 grudnia 2016, 19:30

wizjaa226 Stoję na zmywaku
Rejestracja: Gru, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
Marzy mi się taki mały ekspresik, ale ciągle nie mogę kasy na niego odłożyć, bo trochę kosztuje.
Detektyw Gdańsk

Zgłoś nadużycie #16 22 grudnia 2016, 17:50

Patryk12545 Stoję na zmywaku
Rejestracja: Gru, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
mi się marzy ekspress za 2500 zloty
visit this link

Zgłoś nadużycie #17 26 lutego 2017, 21:08

amberluckyuk Stoję na zmywaku
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 3 Podziękowania: 0
Jak dla mnie nic nie zastapi zwyklej wloskiej kafetierki.
http://amberlucky.com/

Zgłoś nadużycie #18 6 marca 2017, 10:20

jan0m Stoję na zmywaku
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 5 Podziękowania: 0
To prawda, nie ma to jak włoska.
_______
http://wynajemautolawety.pl/
autolawety warszawa

Zgłoś nadużycie #19 6 marca 2017, 14:27

kulinarnyprzemek Stoję na zmywaku
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 6 Podziękowania: 0
ostatnio pijac kawe na stacji beznynowej, sprawdzilem ile wart jest tamtejszy express, wbilem sie w szok - jego koszt to ok 40tys....

Zgłoś nadużycie #20 8 marca 2017, 8:28

ryszard221 Stoję na zmywaku
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 5 Podziękowania: 0
wiem o tym to jest mega drogie
_______________________________
Detektyw Gorzów Wielkopolski